Prema najnovijim rezultatima BRANDscore ljestvice za prvu polovinu 2024. godine, Zvijezda suncokretovo ulje zauzelo je vodeće mjesto kao najpopularniji brend u Hrvatskoj. Slijedi ga prošlogodišnji lider, Zvijezda majoneza, koja se ove godine našla na drugome mjestu. Već se nekoliko godina zaredom ova dva omiljena Zvijezdina proizvoda izmjenjuju na vrhu BRANDscore ljestvice, potvrđujući snažnu povezanost domaćih potrošača sa Zvijezdinim prehrambenim brendovima, koji su već desetljećima sinonim za vrhunsku kvalitetu.
Osim favorita potrošača, suncokretovog ulja i majoneze, i drugi su Zvijezdini proizvodi zauzeli visoke pozicije na BRANDscore ljestvici. Tako su ketchup i tvrdi margarin zauzeli sedmo i osmo mjesto, dok je Margo mazivi margarin zauzeo 16. mjesto. Na proširenoj listi našao se po prvi puta i još jedan Zvijezdin proizvod – ukiseljeno povrće, na 34. mjestu.
BRANDscore ljestvica objavljuje se dva puta godišnje temeljem istraživanja BRANDpuls, koje mjeri snagu i popularnost brendova na regionalnim tržištima. Istraživanje za prvu polovinu 2024. godine provedeno je na 5700 ispitanika u dobi od 16 do 64 godine iz cijele Adria regije, koji su ocjenjivali svoje omiljene brendove po nizu kriterija.
Tako ispitanici izražavaju svoje preferencije i lojalnost brendovima, razmatrajući ključne čimbenike koji utječu na njihove odluke pri kupnji, poput povjerenja u kvalitetu, prepoznatljivosti brenda i povezivanja s tradicijom. Sve su to značajke koje potrošači, prema rezultatima istraživanja, prepoznaju kod Zvijezdinih brendova, koji su i ove godine ponovno zauzeli sam vrh ljestvice.